Ce constanta sunt

Trec din ce in ce mai rar pe aici. Am stat toata ziua in fata laptopului, am avut de lucru. Am zis sa mai intru si pe blog. Numai ca ma infurie ceva si mi-e greu sa ma concentrez. Ar trebui sa imi schimb masina de spalat. Nu stiu ce, naiba, de masina de spalat am, dar programul pe care il folosesc (singurul, de ani intregi) dureaza prea mult.


Merg la prietene si vad ca isi baga hainele la spalat si le scot in 30 de minute. La mine, fiecare spalare dureaza o ora si ceva. Asa imi si explic de ce mi-am stricat atatea haine! Lucrurile stau in felul urmator! Mi-am cumparat masina asta de spalat cand ma mutam (si sper ultima mutare). Nu sunt sigura, dar presupun ca aveam multe lucruri care trebuiau spalate bine. Mai ales ca apartamentul nou cumparat fusese luni intregi inainte un adevarat santier.

Presupun ca, pe atunci, pe cand inca aveam cartea aia cu instructiunile, programul pe care am decis sa-l folosesc (si unicul de atunci) s-a aratat a fi cel mai potrivit. Ma rog! Numai ca, de atunci, am pierdut cartea cu instructiunile, lenesa si total atehnica fiind, n-am avut vreodata curiozitatea sa ma hobez la butoanele alea ale masinii de spalat…cert este ca, de ani intregi, folosesc acelasi program…care dureaza aproape doua ore. Am ajuns sa nu mai spal haine, de frica setarii. Sunt sclava masinii de spalat! Trebuie sa fiu sigura ca nu mai plec niciunde, ca sa imi bag hainele la spalat! Sunt sigura ca multele alea butoane ascund setaje mai convenabile, dar cum nu le-am folosit vreodata, habar n-am despre ce este vorba, in plus, ma enerveaza, pur si simplu, ideea ca m-as pune in genunchi langa masina de spalat sa stau sa dezlanez ce setari s-ar ascunde in spatele fiecarui buton.

Am haine pe care le imbrac o singura data (cele mai multe) inainte de spalare, mi se pare total nefiresc (evident, ideea de nefiresc mi-a venit dupa vreo patru ani) sa le spal, de fiecare data, cate doua ore! Un om sanatos la minte ar intra pe net, ar cauta modelul masinii lui de spalat si foarte probabil ca ar gasi ce-l intereseaza. Eu ma multumesc sa ma uit cu ura la masina de spalat. Fie vorba intre noi, cred ca am cumparat cea mai proasta masina de spalat! Spala bine, dar cum, naiba, sa nu spele, daca imi invarte lucrurile doua ore in ea!